3 trucuri de frumusete

Helău!

   M-am gandit sa revin cu postari noi si poate si cateva schimbari care tin de aspect (dar aici am mai mult de lucru). Pana sa ajung la partea de design, va voi impartasi 3 trucuri de frumusete care se afla in topul preferatelor mele.



1. In cazul meu, feliile de castraveti nu isi fac treaba. Nu stiu cate (sau cati) dintre voi cunosc si folosesc acest truc, dar pentru mine functioneaza perfect. Pun la congelator doua dischete demachiante inmuiate in apa si le scot dupa ce ingheata. Daca sunt prea tari le mai tin putin in mana dupa care le aplic pe ochi. Trucul asta este perfect pentru ochii obositi sau umflati. Se observa imediat diferenta.

2. Uleiul de argan. Aplic cateva picaturi pe maini si fata dupa ce folosesc demachiant si lotiune tonica inainte de culcare. Masez pana intra in piele. E mai bun decat orice crema de noapte. Se mai numeste si 'lichidul de aur' si se foloseste pentru intretinerea parului, de asemenea. Dupa ce imi spal parul si se usuca aplic ulei de argan pe varfuri. Chiar aseara l-am folosit pentru par si astazi se observa diferenta.

3. Uleiul de masline extravirgin. Pe langa toate modalitatile prin care poate fi folosit, este un demachiant foarte bun. Se poate face un demachiant bifazic amestecandu-l cu apa florala si agitandu-l inainte de utilizare. 

Acestea fiind spuse, cand ai in casa cateva ingrediente nu ai de ce sa iti faci griji daca ti s-a terminat demachiantul sau nu ai roll-on pentru ochi obositi :).